Известие

Collapse
No announcement yet.

Дали е само лагер на AC компресора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дали е само лагер на AC компресора?

    Когато подменях аксесоарния ремък преди 4 месеца,проверих всяка ролка,имаше лек шум от компресора на AC-то,надявах се да изкара по-дълго преди да запее,нооо това е ясно,ще се сменя,странното е,че се появи и това виене
    Ролчица? Знам,че е трудно да се диагностицира online,но ако някой може да ме ориентира все пак?
    В понеделник влиза за ремонт,но все пак да съм подготвен ?
    Ето и клип: https://www.youtube.com/watch?v=hPPm7gHFDCU
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  • #2
    Koлега не знам какво да ти кажа,при мене е същия ужас,нова паразитна ролка,нова ролка на обтегача,ново динамо,и нов компресор на климата,и за капак и нов обтегач,остава да сменя в понеделник шаибата на вала и помпата на хидравликата.Та аз съм до колата и нема ловене кое е ,та от разстояние е само загуба на време ,и пари евентуално.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #3
      Колата я вкарвам в сервиз,но все пак реших да пусна тема,надявам се да е ролка,че просо незнам
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #4
        може и от компресора да е ама пак трябва да сваляш ремъка - https://www.youtube.com/watch?v=EKI5yQJANTg
        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

        Comment


        • #5
          Същото виене имах от паразитната ролка! Два месеца след смяната сега скърца ужасно след всеки дъжд, както правеше и старата имси личи, че е ръждясала, мисля накакъв капак да измисля и да ги покрия, имам кора отдолу.
          156 Sportwagon 02'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
            Колата я вкарвам в сервиз,но все пак реших да пусна тема,надявам се да е ролка,че просо незнам
            Ако е от лагера в електросъединителя на компресора, лесно може да се разбере. Просто пусни климатика/климатроника и тогава тоя лагер ще се блокира с тръгването на компресора като такъв.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Ако е от лагера в електросъединителя на компресора, лесно може да се разбере. Просто пусни климатика/климатроника и тогава тоя лагер ще се блокира с тръгването на компресора като такъв.
              Този лагер се върти независимо да ли е пуснат компресора или не.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                Този лагер се върти независимо да ли е пуснат компресора или не.
                За лагера на електросъединителя ли говорим!?
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  За лагера на електросъединителя ли говорим!?
                  Да .
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    Да .
                    Е ако този лагер се върти когато електросъединителя е зацепил (климатика е пуснат) как според теб ще се завърта оста на компресора след като същия лагер ще превърта в тоя момент!?!
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Е ако този лагер се върти когато електросъединителя е зацепил (климатика е пуснат) как според теб ще се завърта оста на компресора след като същия лагер ще превърта в тоя момент!?!
                      Оста на компресора не се върти, когато няма напрежение на намотката на съединителя, но лагера си се върти тъй като, благодарение на него ремъчната шайба лагерува спрямо корпуса на компресора.

                      Накратко - ако въпросният лагер е разбит, то едва ли ще блокира при пускането на компресора. Просто ще започне да се товари повече и евентуално да издава по-силен звук.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Е ако този лагер се върти когато електросъединителя е зацепил (климатика е пуснат) как според теб ще се завърта оста на компресора след като същия лагер ще превърта в тоя момент!?!
                        Адаша ме е изпреварил с отговора.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Оста на компресора не се върти, когато няма напрежение на намотката на съединителя, но лагера си се върти тъй като, благодарение на него ремъчната шайба лагерува спрямо корпуса на компресора.

                          Накратко - ако въпросният лагер е разбит, то едва ли ще блокира при пускането на компресора. Просто ще започне да се товари повече и евентуално да издава по-силен звук.
                          Не ме разбрахте пак... Лагера за които аз говоря е този които си се върти когато НЕ Е пуснат климатика... Както писахте този лагер които позволява лагеруването на ремъка когато компресора не работи! Когато се подаде напрежение на електросъединителя на компресора въпросния лагер се блокира и в тоя момент почва да се върти вече оста на компресора (лагера се блокира)!!! В тоя ред на мисли предложих на питащия да направи опит като си пусне климатика, ако звука спира значи е от въпросния лагер...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Не ме разбрахте пак... Лагера за които аз говоря е този които си се върти когато НЕ Е пуснат климатика... Както писахте този лагер които позволява лагеруването на ремъка когато компресора не работи! Когато се подаде напрежение на електросъединителя на компресора въпросния лагер се блокира и в тоя момент почва да се върти вече оста на компресора (лагера се блокира)!!! В тоя ред на мисли предложих на питащия да направи опит като си пусне климатика, ако звука спира значи е от въпросния лагер...
                            Лагерът на ремъчната шайба не се блокира по никакъв начин при пускането на компресора. Той винаги си се върти.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Лагера е подменен и нещата вече са както трябва.
                              Шума си го имаше и при пуснат и при спрян компресор, все пак съм се уверил, че е той преди да си закарам колата в сервиз.
                              Свистенето което се чува, което как винаги когато колата трябва да се погледне изчезна. Момчето предположи, че може да е хидравличната помпа, но за по сигурно ще я закарам когато се появи пак.
                              Тампоните на горните носачи са тръгнали, намерил съм Делфи дали ще изкарат поне двайсетина хиляди че тези сега не издържаха и толкова?
                              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                              Comment

                              Working...
                              X